BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 21, 2009

Kerja dalam satu keluarga..

11.15pagi..perjumpaan bersama Pen. Pengarah pentadbiran dan Kewangan, En. Wan Hussin Wan Yusoff bersama-sama staf bahagian Pentadbiran dan Kewangan seramai 7orang termasuk diri ini..En. Wan ingatkan kembali pada stafnya ttg moto bahagian ini iaitu "Teratur, Kemas, Tepat"..

Wah agk dingin suasana perjumpaan..emm besala mcm2 isu yg dinyatakan, dibangkitkan, dihuraikan..pjg lebar..semua masalah dibincangkan bersama agar pelbagai permasalahan dapat segera diselesaikan..Sedikit peringatan diberikan pada kami semua..."kita hendaklah bekerja dalam satu keluarga, saling tolong-menolong atr satu sama lain, saling hormat-menghormati"...mmg mcm2 bila kita dlm suasana alam pekerjaan yg sebenar..amat berbeza walau ada persamaan gak..dlm meting bersama rakan2 kita msh blh bergurau senda dan bermain..tp kenala ingat jg Syaidina Ali ada berpesan, " Bekerjalah kamu seolah-olah kamu akan hidup selama-lamanya dan beribadatlah kamu seperti kamu akan mati esoknya."...So janganlah asyik bermain je..

Dipenghujung pertemuan, diri ini diberi peluang bercakap..hah peluang baik. Masa yg ku tunggu2...hehehe..adala sikit kata2 yg terkeluar dr mulut ini..nk tau?? rahsia alam..huhu

Selepas itu, khoje ku mcm hari2 sebelumnya...

1 comments:

ShazwanZain said...

Hello there....!!!
i'm also already have my own blog... shazwanzain.blogspot.com